המפלגות החרדיות מגישות את הרשימות; "אחדות מלאה"

    איתי גדסי No Comments on המפלגות החרדיות מגישות את הרשימות; "אחדות מלאה"

    עם רשימות דומות לאלו שהוגשו לפני מספר חודשים ויעדים גבוהים – המפלגות החרדיות מגישות בשעות אלו את רשימותיהן לכנסת העשרים ושתיים | גפני: "העיקר אצלנו הוא עיקר והטפל הוא טפל"

    דרעי ליצמן גפני צילום: יעקב כהן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה 16:00 תגיש ש"ס את רשימתה לכנסת ה-22. הרשימה נותרה ללא שינוי עד המקום העשירי. לאחר המקום העשירי נעשה שינוי קטן אך באופן כללי הרשימה מאופיינת באותם אנשים.

    בשעה 16:30 תוגש רשימת 'יהדות התורה המאוחדת' לוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת. סדר הרשימה גם הוא נותר כשהיה.

    סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן אמר: "יהדות התורה מגיעה להגשת הרשימות באחדות מלאה ובשיתוף פעולה בין כלל הסיעות. מטרתנו לשכפל את ההישג הגדול שהבאנו בבחירות האחרונות ואף להגדיל את כוחנו. האתגרים עצומים והסכנה רבה נוכח האפשרויות להביא לפגיעה בציבור החרדי ובזכויותיו. אנו בטוחים שיהדות התורה חזקה היא ערובה לשמירה על ערכי הדת ומסורת ישראל".

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "יהדות התורה מגיעה למערכת הבחירות באחדות מלאה כאשר המטרה שלנו היא ברורה – עשרה מנדטים. יהדות התורה בשונה מכולם מתבלטת בעובדה שהעיקר אצלנו הוא עיקר והטפל הוא טפל. אנו מתמקדים בנושאים החשובים באמת לטובת אזרחי ישראל. כאשר היעד הוא לשמר את מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהפסיק את האפליה בין הקבוצות השונות בציבור".



    0 תגובות